Verkkosivuston chat

Verkkosivustoilla chateista on tullut äärimmäisen suosittuja edellisten vuosien aikana. Kaikki chat-ratkaisut tarjoavat mahdollisuuden asiakkaan ja asiakaspalvelijan keskinäiseen kommunikointiin. SALESmanagon ratkaisu toimii kuten muutkin chat-ratkaisut, mutta sisältää myös ominaisuuksia jotka auttavat viemään keskustelut seuraavalle asteelle hyödyntäen SALESmanagon markkinointiautomaatiojärjestelmää.

Miksi chat kannattaa yhdistää markkinoinnin automaatioon?

Asiakkaan kokonaisvaltainen käyttäytymishistoria ostohistorioineen asiakaspalvelijan käytössä. Kuvittele kuinka paljon arvokkaampia keskusteluja on mahdollista käydä kun asiakaspalvelija näkee kontaktin yhteystietojen lisäksi mm. hänen ostohistoriansa, sivustolla vierailut, asiakaspisteytyksen ja segmentoinnin.

 

Valmiiksi luodut tuotesuositukset lähetettäväksi yhdellä klikkauksella. Jatkossa asiakaspalvelijat pääsevät asiakaspalvelun lisäksi tekemään myyntiä helposti keskustelun lomassa. SALESmanagon chat tarjoaa asiakaspalvelijalle lähetettäväksi tuotesuosituksia, jotka perustuvat tekoälyn ja koneoppimisen algoritmien tekemiin ehdotuksiin, viimeeksi katsottuihin ja ostettuihin tuotteisiin.

 

Asiakkaan progressiivinen profilointi keskustelun aikana asiakastiedon rikastamiseksi. Asiakaspalvelija saa käyttöönsä kaiken jo tiedossa olevan asiakastiedon, jotta asiakkaalta ei jouduta kysymään uudestaan asioita jotka ovat jo tiedossa. Tiedossa olevien asioiden sijasta voimme keskittyä kysymään uusia kysymyksiä, jotta saamme tietoomme uusia asioita asiakkaasta.

 

Nopea ja helppo asiakkaan kysymien tuotteiden haku keskustelun aikana. Säästä asiakkaan ja asiakaspalvelijan aikaa hyödyntämällä SALESmanagon eCommerce bottia. Botti hakee automaattisesti tuotteet joita keskustelu koskee ja mahdollistaa niiden helpon linkittämisen keskusteluun.

 

Monikanavaisen markkinointiautomaation ohjaaminen chatin perusteella.  Koska chat on kiinteä osa markkinointiautomaatiojärjestelmää, niin chatin tapahtumien perusteella on helppo ohjata markkinointiautomaation toimintaa muissa kanavissa. Chatin tapahtumien perusteella voidaan esimerkiksi segmentoida asiakkaita, lähettää sähköpostia sisältäen muita suositeltuja tuotteita, näyttää web push -viestejä, lähettää tekstiviesti alennuskoodilla tai mikäli asiakas ei ole vielä valmis ostamaan voidaan hänet ohjata nurturoitavaksi.

 

Kattava raportointi. Ei pelkästään asiakaspalvelun tehokkuudesta vaan myös työkalun avulla tapahtuvasta myynnistä. Chat on kiinteä osa markkinointia ja myyntiä, joten myös chatin analytiikka täytyy olla kytkettävissä muuhun analytiikkaan. SALESmanagon alusta mahdollistaa tämän, sillä chat ja markkinointikampanjat ovat osa samaa alustaa.

Lisäksi sinun tulisi tietää

SALESmanagon chatin käyttöönotto on todella helppoa käyttäen chatin graafista käyttöönottotyökalua ja käyttöönotto vie vain minuutteja.

    • Erillistä koodia ei tarvitse asentaa. Live Chat toimii hyödyntäen SALESmanagon normaalia seurantakoodia
    • Asiakaspalvelijan käyttöliittymä on äärimmäisen helppokäyttöinen
    • Samaan aikaan käytäviä chatteja rajoittamaton määrä
    • Mikäli asiakaspalvelija ei ole paikalla, niin tilalla on yhteydenottolomake jolla asiakas voi ottaa yhteyttä tai vaihtoehtoisesti palvelemassa voi olla SALESmanagon myyntibotti, joka käy automaattisesti keskustelua asiakkaan kanssa
    • Chatin toiminnallisuuden määrittäminen sivukohtaisesti on mahdollista erilaisten parametrien avulla
    • SALESmanagon Live Chat kuuluu SALESmanagoon ja siitä ei tule lisäkustannusta
    • Rajaton määrä asiakaspalvelijoita – ilman lisäkustannuksia
    • Asiakaspalvelijat saavat avukseen tekoälyn ja koneoppimisen mahdollistamat tuotesuositukset

 

Liiketoimintahyödyt

  • Chat ei pelkästään mahdollista asiakaspalvelua, vaan mahdollistaa lisäksi tehokkaan myynnin chatin välityksellä
  • Asiakaspalvelijan ajankäytön tehostaminen automatisoitujen työkalujen avulla
  • Todella nopea pääsy asiakastietoihin chatin aikana
  • Asiakastiedon rikastaminen progressiivisen profiloinnin avulla

Hinnoittelu

Basic
Ilmainen
Jokaisen markkinointia tekevän perustyökalut
Ilmainen 200 kontaktiin asti
Sähköpostimarkkinointi
Pop-upit
Live Chat
Web Push Notifikaatiot
Verkkosivuston vierailijoiden tunnistaminen
CRM ja kontaktien hallinta
Integraatiot yleisimpiin järjestelmiin
Ota käyttöön
Enterprise
kk
2099
Keinoälyn ja koneoppimisen tehostama myyntikone. Täysin räätälöitävissä vaativimpiin tarpeisiin
Kaikki mitä Basicissa ja Professionalissa +
Ostokäyttäytymisen koneoppiminen
Räätälöidyt automaatiotriggerit
Räätälöity dynaaminen sisältö
Edistynyt digitaalisen kehonkielen seuranta
Myynnin chatbot tuotesuosituksilla
RFM segmentointi ja automaatio
Mobiilisovellusten markkinointiautomaatio
Progressiivinen profilointi
Dynaaminen remarketing
Aloita maksuton kokeilu

Kaikki paketit sisältävät rajattoman määrän käyttäjiä, lähetettyjä sähköposteja, verkkosivuston kävijöitä ja API-kutsuja. Irtisanomisaika kaikissa sopimuksissa 1kk. Ei tarvetta sitoutua pidemmäksi aikaa.

 

Alustan kuukausimaksun lisäksi järjestelmässä olevista kontakteista tulee lukumäärään perustuva kustannus. Kontaktiksi lasketaan järjestelmään tallennettu sähköpostiosoite.

Basic
Alustan kuukausimaksu +
0-200 kontaktia 0€
> 1000 kontaktia 49€/kk
> 10 000 kontaktia 199€/kk
> 30 000 kontaktia 299€/kk
< 30 000 kontaktia - Ota yhteyttä!
Ota käyttöön
Professional
Alustan kuukausimaksu +
> 1000 kontaktia 199€/kk
> 10 000 kontaktia 499€/kk
> 30 000 kontaktia 600€/kk
< 30 000 kontaktia - Ota yhteyttä!
Ota käyttöön
Enterprise
Alustan kuukausimaksu +
> 1000 kontaktia 199€/kk
> 10 000 kontaktia 499€/kk
> 30 000 kontaktia 600€/kk
< 30 000 kontaktia - Ota yhteyttä!
Ota käyttöön

Alessa on SALESmanagon Premium Partner

Pyydä SALESmanago ilmaiseen koekäyttöön tai kysy lisää soveltuvuudesta tarpeisiisi