A/B/X Testausmoottori

SalesManagon A/B testaustyökalujen avulla voit testata mikä sisältö toimii nettisivukävijöidesi keskuudessa parhaiten ja keskittää näytöt parhaiten toimiviin sisältöihin. Nettisivujen lisäksi voit testata myös sähköpostiesi sisältöä, jolloin saat sähköpostikampanjoistasi parhaan mahdollisen hyödyn.

Voit luoda graafisella vedä & pudota editorilla haluamasi määrän bannereita, lomakkeita ja laskeutumissivuja. Järjestelmä näyttää luotuja sisältöjä sivuston vierailijoille halutussa suhteessa. Sisältöjen toimivuutta päästään analysoimaan tarkoitukseen soveltuvalla analytiikkamittaristolla. Testaamisen jälkeen SALESmanago siirtyy automaattisesti näyttämään suurimmalle osalle kävijöistä parhaiten toimivaa sisältöä ja voi sen lisäksi näyttää vaihtoehtoisia versioita halutussa suhteessa. Sisältöjen toimivuudesta kertovan datan keräämistä jatketaan luonnollisesti koko ajan, joten pääset analysoimaan ja tekemään tarvittavia muutoksia myös jälkikäteen.

Mahdolliset A/B/X testit ja kuinka testaus toimii

Testien suorittamiseksi SALESmanagon tuottama koodi täytyy lisätä verkkosivustolla oikeaan kohtaan, jotta järjestelmä voi näyttää testattavaa sisältöä. SALESmanago laskee automaattisesti näyttökerrat sivuston liikenteen mukaan ja jakaa liikenteen eri versioihin. Järjestelmä laskee automaattisesti eri versioiden näytöt ja niiden konversiot (bannereiden klikkaukset, yhteydenottolomakkeiden täyttämiset ja laskeutumissivujen käytön)

Testaus mahdollistaa:

  • Bannerit – Sivulla olevissa kehyksissä esitettävä grafiikka
  • Yhteydenottolomakkeet – Mikä tahansa yhdistelmä erilaisia yhteydenottolomakkeita pop upeissa tai sivupalkeissa
  • Laskeutumissivut – Erilaiset versiot samasta laskeutumissivusta. Laskeutumissivuja voidaan näyttää osana olemassaolevaa sivustoa tai erillisenä sivuna SALESmanagon tai meidän ylläpitämällä palvelimella
  • Dynaamiset bannerit – Testaa erilaisia keinoja tuotesuosituksille perustuen tunnistettujen ja anonyymien käyttäjien käyttäytymisprofiileihin. Yleisimmin dynaaminen sisältö on kehysten sisällä

Kuinka luot A/B/X testin?

Testattavasta asiasta riippumatta testeihin kuuluvat samat vaiheet:

  • Testin nimeäminen
  • Eri versioiden luominen / lisääminen – voit tuoda versiot .zip -tiedostossa tai luoda ne vedä & pudota työkalulla tai perinteisellä HTML-editorilla
  • Aloitus- ja lopetusajankohdan määrittäminen
  • Liikenteen jakaminen eri versioihin testin aikana – Liikennettä jaetaan eri versioihin 0 – 100%
  • Liikenteen jakaminen eri versioihin testin jälkeen – Kuten yllä, mutta testivaiheen tuloksiin perustuen
  • Luodun koodin liittäminen verkkosivuille
  • Seuranta – Muista että seuranta on tärkeä osa testaamista ja voit jatkaa seurantaa myös testivaiheen jälkeen

Dedikoitu analytiikkamittaristo

Kaikki testidata reaaliaikaisesti yhdessä mittaristossa sisältäen testien tulokset. Mittaristosta on nähtävissä myös jokaisen version tulokset eriteltyinä, joten voit analysoida myös jälkikäteen että mikä toimii ja tehdä uusia versioita ja jakaa liikennettä haluamallasi tavalla eri versioiden välillä. Oleellisimmat seurattavat asiat ovat näyttökerrat ja konversiot.

Hyödyt

  • Voit ajaa rajattomasti A/B/X testejä erilaisilla versioilla
  • Helppo käyttäjäystävällinen työkalu joka ei vaadi lainkaan teknistä osaamista
  • Sinulla on täysi mahdollisuus hallita eri versioiden näyttämistä testin aikana ja sen päätyttyä

Hinnoittelu

Basic
Ilmainen
Jokaisen markkinointia tekevän perustyökalut
Ilmainen 200 kontaktiin asti
Sähköpostimarkkinointi
Pop-upit
Live Chat
Web Push Notifikaatiot
Verkkosivuston vierailijoiden tunnistaminen
CRM ja kontaktien hallinta
Integraatiot yleisimpiin järjestelmiin
Ota käyttöön
Enterprise
kk
2099
Keinoälyn ja koneoppimisen tehostama myyntikone. Täysin räätälöitävissä vaativimpiin tarpeisiin
Kaikki mitä Basicissa ja Professionalissa +
Ostokäyttäytymisen koneoppiminen
Räätälöidyt automaatiotriggerit
Räätälöity dynaaminen sisältö
Edistynyt digitaalisen kehonkielen seuranta
Myynnin chatbot tuotesuosituksilla
RFM segmentointi ja automaatio
Mobiilisovellusten markkinointiautomaatio
Progressiivinen profilointi
Dynaaminen remarketing
Aloita maksuton kokeilu

Kaikki paketit sisältävät rajattoman määrän käyttäjiä, lähetettyjä sähköposteja, verkkosivuston kävijöitä ja API-kutsuja. Irtisanomisaika kaikissa sopimuksissa 1kk. Ei tarvetta sitoutua pidemmäksi aikaa.

 

Alustan kuukausimaksun lisäksi järjestelmässä olevista kontakteista tulee lukumäärään perustuva kustannus. Kontaktiksi lasketaan järjestelmään tallennettu sähköpostiosoite.

Basic
Alustan kuukausimaksu +
0-200 kontaktia 0€
> 1000 kontaktia 49€/kk
> 10 000 kontaktia 199€/kk
> 30 000 kontaktia 299€/kk
< 30 000 kontaktia - Ota yhteyttä!
Ota käyttöön
Professional
Alustan kuukausimaksu +
> 1000 kontaktia 199€/kk
> 10 000 kontaktia 499€/kk
> 30 000 kontaktia 600€/kk
< 30 000 kontaktia - Ota yhteyttä!
Ota käyttöön
Enterprise
Alustan kuukausimaksu +
> 1000 kontaktia 199€/kk
> 10 000 kontaktia 499€/kk
> 30 000 kontaktia 600€/kk
< 30 000 kontaktia - Ota yhteyttä!
Ota käyttöön

Alessa on SALESmanagon Premium Partner

Pyydä SALESmanago ilmaiseen koekäyttöön tai kysy lisää soveltuvuudesta tarpeisiisi